Monday, May 21, 2012

韓國 N首爾塔 서울타워 N Seoul tower

Hello :) How was your today?
哈囉:)你們今天好嗎?

Korea is getting hot..... ㅠㅠ
韓國的氣溫已經開始漸漸熱起來了..TT TT

but the weather is okay :)
但是天氣的狀況還不錯:)

I went to Seoul tower which is located in 남산Namsan (南山).
我去了位在南山的首爾塔

so. Korean is also called this tower 남산타워 Namsan Tower.
韓國人也稱這為南山塔

I was walking on there.... so I was super super super tired.... OMG
我是走上去的...所以我那時真的真的真的好累喔..天啊

Please take a bus... No walking .....
請大家搭公車..千萬別走路啊.....

This time was my first time to go there.
這是我第一次去首爾塔



  Top of the mountain, you can see 팔각정八角亭 .
山頂,你可以看到八角亭


HAHA I took a picture infront of 팔각정.
哈哈我在八角亭前照了一張相





When you go to Seoul tower, you 
can see that lots of locks!! 
當你們去首爾塔時,你們會看到很多鎖!!

Korean couples believe that if they locked the key in the Seoul tower together, they will love each other forever.
 韓國情侶們相信當他們把鑰匙一起鎖在首爾塔時,他們就會永遠相愛

So, there are so many couple in there.
所以你會在這裡看到很多對情侶

When my sister went there, she told me that she doesn't wanna go there again without boyfriend. haha
我妹以前曾來過這,然後她告訴我 她下次去一定是跟她男友一起去.哈哈

Anyway it is very romantic !!
不管怎樣 那裡真的很浪漫!!

If you have chance to go there,
假如你們有機會去那裡的話,

please buy lock and key before you arrive there
請在你們要去前,買好鎖和鑰匙

because there is quiet expensive.
因為在那邊賣的鎖和鑰匙相當貴


This is so sweet and pretty !!
這真的好甜密又漂亮!!

I love you !!!
我愛你!!!





Also, you can visit gift shop and restaurant.
你們也可以到賣禮物(紀念品)的商店和餐廳看看

I didn't enter the tower because it was pretty expensive,
我並沒有到首爾塔裡,因為它的票價蠻貴的

and I didn't have enough time go inside because one of my friend was waiting for me in the Seoul station.
而且我也沒有足夠時間到室內,因為當時我的一位朋友正在首爾站等我

It was really nice ><
它真的很棒><

I saw Seoul tower so many time in the dramas and TV programs,
我以前曾在韓劇裡和電視節目裡看過好幾次首爾塔

but I didn't have chance to go there.
但我都沒有機會親自到首爾塔.

However, when I was there, I could feel why it is so famous for romantic place in Seoul
然而當我來到了這,我終於瞭解了為什麼這個地方 會在首爾市裡 以浪漫聞名
Web site 網址http://www.nseoultower.co.kr/index.html


Price 價錢



I hope that you also have chance to go N Seoul tower !!!
我希望你們也有機會來 N 首爾塔看看!!!


2 comments:

  1. hi 我想問一下 韓國有沒有專門是韓式的髮型雜誌書? 我有個設

    計師朋友想買~~~ 不過一直都找步道:( 之前有問過一位住在韓國

    的台灣女生 他說他去書店都沒有看到 而且韓國人剪頭髮都是看日

    雜或是看韓國明星剪得~ 是這樣嗎 是真的沒有專們韓國髮型書嗎?

    ><謝謝澳!

    ReplyDelete